ردیفنام محصولتعدادافزودنکاستنقیمت (تومان)حذف
جمع کل خرید 0
پرداخت ×

تن ساز کالا

چگونه یک کسب و کار موفق ایجاد کنیم؟

زمانی که صحبت از موفقیت به میان می اید همیشه به این فکر می‌افتیم که عمر ما بسیار محدود و ارزوهایمان نامحدود است. همه چیز به خود ما بستگی دارد. این موضوع بدین معنی است که باید هدف ما در زندگی دستیابی به موارد بزرگ باشد. همین موضوع در کسب وکارها نیز وجود دارد. هر شرکتی بر روی سطح دستاوردهای خود کنترل دارد اما برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باید حس ترس از شکست را از خود دور کنیم. مهم نیست موفقیت یا درآمد شرکت چقدر است ترس از شکست می تواند یک مانع اصلی برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ باشد. در این مقاله قصد داریم نکاتی را برای از بین بردن این ترس بیان کنیم که به شما کمک می کند فرصت‌های موجود برای کسب موفقیت را بیشتر کنید و یک کسب وکار موفق داشته باشید.

  1. انتخاب کنید(هر انتخابی):

افراد به طور مداوم در حال تغییر هستند و جهان نیز به طور مداوم در حال تغییر و دگرگونی است. کسب وکارهایی که زمان زیادی را بر روی تصمیم گیری صرف می کنند و به دنبال سنجش عواقب موجود هستند منابع خود را به هدر می دهند. چنین فرایندی نه تنها کاری برای شما انجام نمی دهد بلکه می‌تواند اضطراب و ترس شما از شکست را افزایش دهد. در عوض، باید بدانید که شکست نیز یک فرصت و شانس برای غلبه بر چالش‌های موجود است. شرکت هایی که به سرعت مشکلات را درک می‌کنند می‌توانند خطاهای ناشی از ترس را به حداقل برسانند. بدترین تصمیمی که می‌توانید در کسب وکار خود اتخاذ کنید این است که هیچ تصمیمی نگیرید. به جای اتلاف زمان، تصمیمات خود را با سرعت اتخاذ کنید. زمان را به هدر ندهید.

  1. یک صنعت باشید نه اینکه تنها شرکتی در یک صنعت باشید:

شما باید بتوانید جاده و مسیر خود را برای موفقیت ایجاد کنید. ما می توانیم به سادگی شرکت خود را در یک صنعت موجود قرار دهیم و برای رسیدن به موفقیت‌های اقتصادی تلاش کنیم اما به خاطر داشته باشید که همه ما در دوران پاردایم‌های در حال تغییر زندگی می‌کنیم. به همین خاطر استفاده از مزایای بازار موجود به جای ایجاد یک بازار جدید اشتباه بزرگی است. سرمایه گذاری بر روی اهداف کلان مهم ترین و بزرگترین تعهد هر کسب وکاری است. از ایجاد مسیر کاری خود نترسید. همیشه متفاوت باشید.

  1. هرگز از محور اصلی کار دور نشوید:

زمان ثابت کرده است که فرایندهای موجود می تواند به تعریف شرکت ها کمک کند و ساختار مناسبی به آن‌ها ببخشد. در همین زمان، این موضوع آن‌ها را مجبور می‌کند با حالت مصمم و سیستماتیکی کار کنند. به نظر من بهترین فرایند نداشتن یک فرایند تعریف شده نیست بلکه داشتن فرایندی است که به طور مداوم انعطاف پذیر باشد. به جای اینکه تنها بر روی روش‌های بهینه سازی تمرکز داشته باشید و به تست و سرعت بخشیدن به نتایج فکر کنید باید کارمندان خود را تشویق کنید همه چیز را از نو طراحی کنند و آن ها را از ترس و واهمه دور سازید. آن‌ها باید انعطاف پذیر باشند.

  1. به چیزی بیشتر از سود و منفعت فکر کنید:

اهداف شرکت باید چیزی عمیق تر و دائمی تر از یک سود و زیان ظاهری باشد. آن ها باید نقش انسانی تر و اجتماعی تری را تعریف کنند که اهداف در آن فراتر از نیازهای کارمندان و کل شرکت است. این موضوع باعث ایجاد یک فرهنگ واحد و یکپارچه در شرکت می شود. تنها روش برای موفقیت این است که همه افراد به صورت متحد و در کنار همدیگر کار کنند.این موضوع نحوه ارتباط کارمندان با شرکت را دوباره تعریف می کند و می تواند مشکلاتی که در اینده بروز خواهد کرد را قابل مدیریت سازد. یک تیم قوی، قدرتمند، متحد و مرتبط می توانند بهتر از سایرین کار کنند و وجود چنین تیمی برای هر کسب وکاری ضروری و حیاتی است.

  1. از شکست نترسید:

هرگز از شکست نترسید. این همان احساسی است که باید همه کسب وکارها آن را در آغوش بگیرند. آگاهی از شکست های احتمالی به شما کمک می‌کند در مسیر موجود حرکت کنید. این همان نیرویی است که هر کسب وکاری را وادار می کند قدم های بعدی را برای رشد خود بردارد. هر مرحله ای که طی می شود اعتماد به نفس مورد نیاز برای شرکت را فراهم می‌سازد و مسیر رسیدن به موفقیت‌های اینده را باز می‌کند.