ردیفنام محصولتعدادافزودنکاستنقیمت (تومان)حذف
جمع کل خرید 0
پرداخت ×

تن ساز کالا

طرز تهیه خوراک لوبیا رژیمی

lobia

این دستور العمل فوق العاده سریع، سالم و عالی است! بهترین ویژگی این غذا این است که با توجه به وجود حدود ۶ گرم فیبر در لوبیا و برنج قهوه ای ، به شما کمک میکند تا شکمی صاف داشته باشید !!

به گزارش آلامتو به نقل از سایت آی بانو؛ مطالعه ای در سال۲۰۱۱ نشان داد که افزودن فیبر به رژیم غذایی ، به کاهش چربی شکمی کمک میکند. در واقع، محققان دریافتند که به ازای افزایش هر ۱۰ گرم فیبر خورده شده در روز به مدت پنج سال ، چربی۳٫۷٪ کاهش خواهد یافت. لوبیا سیاه و برنج قهوه ای هر دو جزء سوپرفودهای کاهش وزن هستند ، پخت این غذا فقط ۱۰ دقیقه طول می کشد ، می توانید بعد از پخت آن رابسته بندی کنید و برای چند روز ناهار استفاده کنید !

مواد لازم:

  • ( برای ۴ نفر )
  • ۲ فنجان برنج قهوه ای ، از قبل تهیه شده و منجمد در صورت امکان
  • ۳۵۰ گرم لوبیا سیاه پخته شده ، بدون نمک
  • ۱ قاشق چایخوری پودر سیر
  • ۱/۴ فنجان گشنیز تازه خرد شده
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

طرز تهیه خوراک لوبیا:

برنج قهوه ای یخ زده و پخته شده را با روغن زیتون در یک قابلمه گرم کنید ، لوبیای سیاه را همراه با سیر و نمک به برنج اضافه کنید و به آن حرارت بدهید. اگر دوست داشتید این مخلوط راباگشنیز خرد شده مخلوط کنید و برروی میز سرو کنید و از آن لذت ببرید.

اطلاعات غذایی در هر وعده

  • کالری : ۲۱۰
  • سدیم : ۲۵۰ میلی گرم
  • قندها : ۰ گرم
  • کلسترول : ۰ میلی گرم
  • چربی اشباع شده : ۰٫۵ گرم
  • فیبر : ۶ گرم
  • پروتئین : ۷ گرم
  • کربوهیدرات : ۳۴ گرم